شناسهٔ خبر: 52227726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری راهپیمایی اعتراضی در حمایت از مردم یمن در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری صداوسیما

مردم کهگیلویه و بویراحمد فردا، هشتم بهمن با برپایی تجمع اعتراضی و راهپیمایی، با محکوم کردن جنایات رژیم آل‌سعود در یمن، از مردم مظلوم یمن حمایت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان با اشاره به جنایت های وحشیانه رژیم آل سعود و امارات با حمایت های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست علیه ملت مظلوم، اما مقاومِ یمن گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ بار کشور یمن را بمباران کرده اند.
حجت الاسلام خاضع افزود: بیشتر این بمباران ها در مناطق مسکونی، تحصیلی و درمانی یمن است که قلب هر انسان آزاده ای را آزرده می کند.
وی ادامه داد: نقطه تاسف بار مقابل این موضوع سکوت مجامع بین الملل به ویژه کشور هایی است که دم از اسلام و دین می زنند از جمله امارات و رژیم آل سعود که همه واکنش هایشان در تعارض با اسلام است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان با بیان اینکه دین اسلام هرگز ظلم و کشت و کشتار مسلمانان را نمی پذیرد اضافه کرد: جنایت هایی که در یمن به وقوع می پیوندد مشابه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و فسطین است.
حجت الاسلام خاضع وعده مقام معظم رهبری را یادآوری کرد و گفت: به زودی شاهد به خاک مالیده شدن بینی رژیم های ظالم از جمله آل سعود و اسرائیل خواهیم بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان کهگیلوبه و بویراحمد خواست تا فردا همزمان با سراسر کشور پس از نماز جمعه ۸ بهمن ماه برای دفاع از حقوق مردم مظلوم اما مقاوم یمن و در محکومیت این جنایت در راهپیمایی شرکت کنند.

نظر شما