شناسهٔ خبر: 51556855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش باد شدید برای آسمان اصفهان/ احتمال بارش پراکنده در غرب و جنوب

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت روز جمعه در اکثر مناطق افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در غرب و جنوب استان گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز است، بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت روز جمعه در اکثر مناطق افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در غرب و جنوب استان گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود و از روز شنبه جوی پایدار بر روی استان خواهیم داشت.

آقایی با بیان اینکه بیشینه‌ دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۴ و کمینه دمای فردا منفی ۲ درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۱۷ درجه و بویین میاندشت با منفی ۸ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهر استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

نظر شما