شناسهٔ خبر: 51077800 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با امام جمعه کاشان

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تقدیر از حمایت‌هایی ایشان از فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرستان از ٣٠برنامه درسطوح بین المللی ملی استانی ومنطقه ای برای کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران به عنوان یک رویداد فرهنگی تاثیر گذارنام برد . 
وی اجرا و تولید محتواهای فعالیت های فرهنگی هنری را همراه با رویکرد های  شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد. 
حجت‌الاسلام معتمدی بهرمند شدن از ظرفیت های متعدد ومختلف در ابعاد گوناگون با توجه به حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور درجلسه و بهره مندی از فضاهای جذاب در منطقه کاشان را یک فرصت دانست و تربیت سینماگران برای تولید آثار فاخر به ویژه آثار دینی را لازم دانست. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از رونمایی کتاب نقشه راه فرهنگ وهنر استان اصفهان درافق۱۴۰۴در هفته قبل با حضور رئیس واعضای کمیسسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به عنوان یک ضرورت برای استان به ویژه شهرستان هامی باشد و شورای فرهنگ عمومی دراین حوزه بسیار اثر گذار می باشد. 
حجت‌الاسلام معتمدی در پایان سخنان اظهار داشت ٧٠درصد بودجه یک میلیارد تومانی مربوط به کاشان پایتخت نهج البلاغه کشور توسط وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان تامین شده است و خواستار شد تاشهرداری و شورای اسلامی شهرکاشان در راستای حمایت از برنامه های خاص شهرستان کاشان انجام دهند. 
در ادامه  این جلسه همچنین آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان عقدخواهر خوانندگی بین کاشان و نجف اشرف را در راستای تبادل موارد ارزشی وفرهنگی را تبریک گفت.
وی از فرهنگ انتظار امام عصر علیه السلام و تولید محتواهای فرهنگی هنری مفید و موثق در راستای نشر آن در جامعه ضروری دانست. 
ایشان معرفی شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سایر شهیدان را به عنوان الگوهایی که برای نسل جدید بسیار لازم وضروری است را مورد تاکید قرار داد. 
 ایشان درپایان سخنان خود ظرفیت سینمای جوان را برای جذب جوانان و حضور آنان در فعالیت های فرهنگی هنری جذاب با رویکرد مسجد محوری را مغتنم دانست و برتقویت این موضوع تاکید نمود.
خاطرنشان می‌شود، دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان  با حضور فرماندارکاشان، مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان ورئیس گروه مطبوعات وتبلیغات اداره کل انجام شد.

نظر شما