شناسهٔ خبر: 51077801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با فرماندار کاشان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با فرماندار کاشان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی هنری ورسانه ای گفت: کاشان ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و یکی از سیاست‌های ما در اداره کل توجه ویژه به شهرستان‌ها است.
وی با تشکر از میزبانی فرماندارکاشان  وحضور مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشوردرجلسه به ظرفیت های سینمای جوان و تربیت سینماگران جوان ومتعهد با بهرمندی از فرصت آموزش اشاره نمود و افزود:با عنایت به افتتاح قریب الوقوع ساختمان جدید انجمن سینمای جوان، توجه به لوکیشن های زیبا منطقه کاشان برای تولید آثار فاخر و تاثیر گذار درآینده نام برد. 
وی برنامه های پایتختی کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه در سطوح بین المللی، ملی، استانی ومنطقه ای که می توانند در جهت همکاری و تعامل با انجمن سینمای جوان دانست. 
حجت الاسلام معتمدی اظهار داشت:از مساعدت های تبصره17به ویژه موسسات فرهنگی هنری،ارائه کنندگان طرح هایی برای کاهش های آسیب های اجتماعی به عنوان یک فرصت مغتنم در این شرایط . 
می باشدو امکان تولید آثارفرهنگی هنری ورسانه ای به این صورت فراهم شود. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درپایان سخنان خود استفاده کامل از قابلیت های رسانه هابه عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم و حمایت از رسانه ها را مورد تاکید قرار داد. 
علی اکبر مرتضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در این دیدار با خیر مقدم به حاضران گفت: با اشاره به اقدامات فرهنگی هنری صورت گرفته طی سال جاری، به عقدخواهرخواندگی بین شهرهایی  کاشان و نجف اشرف را باتوجه به انتخاب کاشان پایتخت نهج البلاغه کشور یک ظرفیت دانست وخواستار انجام برنامه هایی در این زمینه شد. 
در ابتدا این دیدار میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان با ارائه گزارشی از برنامه ها وفعالیت های صورت گرفته طی سال جاری، بر لزوم ارائه برنامه‌ها، اهداف و چشم انداز فرهنگی شهرستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار کرد: فرهنگ بستر توسعه است و به دلیل علاقه‌ای که به حوزه فرهنگ و هنر دارم تمام تلاش خود را برای تعامل و همکاری با فعالان این حوزه در کاشان انجام می‌دهم.
خاطرنشان می‌شود، دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان ٧آذر١۴٠٠ با حضور  آذر پندار مدیرعامل سینمای جوان کشور، مرضیه باقرصاد رئیس گروه رسانه وتبلیغات اداره کل  در فرمانداری شهرستان انجام شد.

نظر شما