شناسهٔ خبر: 51110275 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر رسانه کاشان،

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر حمایت از رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تاکید کرد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان، ، حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بعد از ظهر یکشنبه، هفتم آذرماه در دیداری صمیمانه با جمعی از اصحاب فرهنگ وهنر رسانه کاشان که درپارک علم وفن آوری غیاث الدین کاشانی  برگزار شد، ضمن قدردانی از هنرمندانی که دغدغه‌ها و مشکلات حرفه خود را بیان می‌کنند، اظهار کرد:« بنده دراکثر رشته های تخصصی وموضوعات مطروحه ازطرف شما فعالیت های داشته ام و از نزدیک آشنا هستم و همیشه تلاش کرده‌ام گوش شنوا داشته و در عین حال گفت‌وگو کنم و پاسخ بدهم و فضای صمیمانه را در همه فعالیت‌های خود ایجاد کنم.» 
وی با اشاره به حضور مهدی آذر پندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت:در رویکرد جدید وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی توجه جدی به همه حوزه های فرهنگ وهنر ورسانه دارند.
حجت‌الاسلام معتمدی با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردی تیزهوش است  ومیدانی عمل می کند  وباتوجه شناخت وی از همه حوزه ها و موضوعات فرهنگی هنری، رسانه ای و رویکرد انقلابی و جهادی که دارند امیدواریم مغفولات در حوزه فرهنگ وهنرشناخته شود و حوزه فرهنگ وهنر ورسانه در رشته ها وبخش های  مختلف تقویت شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت :یک همگرایی در بین اصحاب فرهنگ وهنر ورسانه، برای هم افزایی بیشتر لازم است داشته باشیم. 
حجت‌الاسلام معتمدی در این بخش از سخنان خود گفت:وزارت ارشاد مسئولیت نظارت وسیاست گذاری وحمایت دارد ودر این عرصه مجوزهایی مختلف برای فعالیت های متعددصادر شود. 
وی از شهرداری ها به عنوان یکی از دستگاه هایی که می تواند حامی فعالیت ها وبرنامه های فرهنگی  در شهرستان ها باشد را برشمرد. 
وی در ادامه  با اشاره به اهمیت رسانه و ارتباط بین مسئولان و مردم که از طریق رسانه انجام می شود، رسانه ها را پل ارتباطی بین مردم ومسئولان دانست و وظیفه رسانه ها را مطالبه نمودن  براساس شرح وظایف دستگاه و نهاد وسازمان اعلام کرد و باتوجه به اهمیت رسانه ها در رویکرد وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بر حمایت از فعالیت های فرهنگی در همه حوزه هاو موضوعات تاکید کرد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: درحال حاضر هم در  کاشان این حمایت ها ازسوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درحال انجام است. 
حجت الاسلام معتمدی کاشان را دارای مولفه های مختلف هنری و لوکیشن ها وفضاهای جذاب در عرصه های گوناگون به ویژه فرهنگی وهنری دانست وافزود: لازم است بیشتر وبهتراز این موقعیت استفاده شود و به همه مردم معرفی شود. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درپایان سخنان خود اظهار داشت  : سینمای جوان کاشان با توجه به حضور هنرمندان ونیروهای جوان و فضای بسیار جذاب این منطقه می تواندشاهد اتفاقات بسیاربزرگی فرهنگی هنری باشد.
وی خاطرنشان کرد: گفت‌وگو با اصحاب فرهنگ و هنر و  و رسانه کاشان و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها در آینده هم ادامه خواهد داشت.
 
یادآور می‌شود درنشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب فرهنگ وهنر و رسانه کاشان که به میزبانی پارک علم وفن آوری غیاث الدین کاشانی ٧آذر١۴٠٠ برگزار شد.
 
در این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان، مرضیه باقرصاد رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل ورئیس پارک علم وفن آوری کاشان، جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر ورسانه کاشان به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و نظرات خود پرداختند.

نظر شما