شناسهٔ خبر: 50716181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

استان سمنان ۲۴۹ گلزار شهدا دارد/ قومس رتبه دوم شهدا و ایثارگری

یزدانی با بیان اینکه این استان رتبه سوم کشور را در زمینه ایثارگری و شهادت دارد، گفت: در این استان ۲۴۹ گلزار شهدای شهری و روستایی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۷۳۷ شهید استان در ۲۴۹ گلزار شهدا آرمیده اند، تاکید کرد: استان سمنان ۲۲۰ آزاده سرافراز دارد که از لحاظ آماری در کشور در جایگاه‌های برتر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ نخبه شاهد و ایثارگر استان سمنان در حال ارائه خدمت هستند، افزود: استان سمنان رتبه سوم را در کشور در جهت ایثار و شهادت دارد.

مدیرکل بنیاد شهید سمنان با بیان اینکه بخش عمده مدیران و مسئولان استان سمنان از جامعه ایثارگران هستند، ابراز داشت: در بین تمامی مشکلاتی که موجود بوده و گریبان گیر کل جامعه شده است، جامعه ایثار و شهادت دغدغه فرهنگی دارند.

یزدانی با بیان اینکه طی تفاهم نامه منعقد شده، مقرر شد یک‌هزار و ۸۰۰ واگذاری زمین برای جامعه ایثارگران استان انجام گیرد که با مشکلاتی مواجه است و نیاز است در این جلسه در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شود، گفت: دو هزار و ۲۲۱ نفر متقاضی شغل از جامعه ایثارگری استان وجود دارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما