شناسهٔ خبر: 50728837 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

گلزار‌های شهدا پارک حرم و پاتوق فرهنگی شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر لزوم تبدیل گلزار‌های شهدا به محل اجتماع جوانان به عنوان پاتوق‌های فرهنگی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت استان سمنان گفت: گذرگاه‌ها و خیابان‌ها باید مزین به نام شهدا شود و در این زمینه شهرداری سمنان اقدامات خوب و قابل تحسینی داشته است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی همچنین تاکید کرد: در قانون، دولت مکلف شده تا پایان برنامه ششم، همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را استخدام کند و باید این موضوع در استان سمنان محقق کنیم.

قاضی زاده هاشمی در خصوص مسکن ایثارگران افزود: قانون جامع ایثارگران سهمیه‌ای برای مسکن این گروه در نظر گرفته که در استان‌ها اجرایی می‌شود.

استاندار سمنان نیز با تاکید بر لزوم رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: کار شبانه روزی زمانی محقق خواهد شد که روحیه ایثار و شهادت در بین مدیران رواج یابد.

استاندار سمنان جلسات شورای ترویج ایثار را لازمه راهبردی و کاربردی بودن آن دانست و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید در تبدیل وضعیت و استخدام فرزندان ایثارگر و شهدا نهایت تلاش خود را در این امر مهم بکارگیرند.

قاضی زاده هاشمی در سفر به سمنان با جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

او همچنین با حضور در منازل جانباز شهید سردار غلامعلی مثبت و شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه ما آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام / ن 

نظر شما