شناسهٔ خبر: 67302338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایران قهرمان مسابقات جهانی زورخانه‌ای در اصفهان

نخستین دوره مسابقات جهانی زورخانه‌ای با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان رقابت‌های جهانی زورخانه‌ای به میزبانی اصفهان و در بخش تیمی، تیم ایران با ۲۵۷ امتیاز و با اقتدار به قهرمانی رسید، تیم آذریایجان با ۱۸۵ امتیاز دوم شد، عراق با ۱۷۰ امتیاز بر جایگاه سوم ایستاد و تاجیکستان ۱۵۰ امتیازی نیز مشترکا در کنار عراق قرار گرفت.
در مجموع رقابت‌های تیمی و انفرادی تیم ملی ایران در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های آذربایجان و عراق به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش مهارت‌های انفرادی نیز در رشته چرخ چمنی مقام اول به سید عباس حسینی از ایران، مقام دوم به اورکان خانلروف از آذربایجان و سوم مشترک هم به آنوج شریستا از نپال و یاسر رید‌ها مروان المنکوشی از عراق رسید.
همچنین در رشته کباده هم مقام اول را جابر سابر عبدالعامر از عراقمقام دوم را مرتضی گلرخ از ایران و مقام سوم مشترک را حسین علی بایرامروف از آذربایجان و اسماعیل سانگوف از تاجیکستان کسب کردند.
در رشته سنگ هم علی اکبر خاک دوست از ایران اول، حسن علی بایراموف از آذربایجان دوم و زمان عابد محسن حسین از عراق و ذاکر علی خان از پاکستان به طور مشترک سوم شدند.
در رشته میل بازی مقام اول به رسول قربانی از ایران، مقام دوم به عمار ابراهیم حسین از عراق و مقام سوم به خیام اروجوف از آذربایجان اعطا شد.
در رشته چرخ تیز علی جلیل جو از ایران اول، جابر صبری عبدالامیر عبدالامیر از عراق دوم و اورخان خانلروف از آذربایجان و مشتق حسن شریف از افغانستان به طور مشترک سوم شدند.
در رشته میل سنگین مصطفی مفید از ایران، عمار ابراهیم حسین از عراق، خیام اروجوف از آذربایجان در جایگاه اول تاسوم قرار گرفتند.

ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای

نظر شما