شناسهٔ خبر: 50449174 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قاتل مسلح در کمتر از 48 ساعت درسراوان دستگیر شد

با تلاش ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان قاتل مسلح در عملیات پلیسی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

 سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی قتل و مصدوم شدن ۲ تن از شهروندان توسط افرادی ناشناس در شهرستان سراوان، شناسایی و دستگیری قاتل و قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، که مقتول به دلیل جرایم ارتکابی قبلی، تحت تعقیب قضایی بوده و همزمان با قتل وی احدی دیگر از شهروندان نیز بر اثر تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازجویی به عمل آمده از فرد مصدوم مشخص شد، که وی و مقتول به دلیل اختلافات مالی قبلی با ۲ نفر دیگر از شهروندان درگیر شده و با توجه به اختلاف حساب بین مقتول و فرد مورد نظر، قاتل مقتول را با اسلحه کلاش به قتل رسانده و با زخمی نمودن دوست مقتول از صحنه متواری می‌گردد.

سردار طاهری ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان به یکی از روستا‌های اطراف عزیمت و با شناسایی مخفیگاه طی ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل و همدستش را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که در بازجویی انجام شده قاتل به قتل فرد مورد نظر اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

به گفته سردار طاهری، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ع

نظر شما