شناسهٔ خبر: 50838990 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عامل و همدستان قتل مرد جوان در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان" زهک" عامل قتل مرد جوان در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: بیست و سوم آبان ماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۲۴ ساله در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان زهک، بلافاصله اکیپی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با حضور در صحنه جرم موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد، عامل یا عاملان قتل با استفاده از سلاح سرد از ناحیه قفسه سینه این جوان را مضروب و سپس از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی عینی در محل حادثه و سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی را برای دستگیری او آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او از همان لحظه وقوع حادثه ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفاء وی در یکی از محلات و روستا‌های اطراف شهرستان زهک به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان زهک پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و متهم را کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در سلاح سرد بکار رفته در قتل کشف، تعدادی از همدستان عامل قتل که در نزاع و درگیری مشارکت داشتند نیز دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند، خاطر نشان کرد: این اقدام ضربتی و به موقع پلیس که موجب کشف و دستگیری عامل و همدستان آن شد، رضایت شهروندان و مردم را از دستگاه قضائی و پلیس به همراه داشت.

انتهای پیام/ع

نظر شما