شناسهٔ خبر: 67278016 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بزرگترین کافه‌ فرهنگی کشور در عید غدیر میزبان مردم خواهد بود

دانش‌آموزان دبستانی که سال گذشته با کمک مربیان خود در غدیر ۱۴۰۲ موفق به پذیرایی از ۵۰۰۰ نفر شدند، امسال نیز با راه‌اندازی کافه‌همدلی، میزبان میهمانان امیرالمومنین(ع) در عید غدیر خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این کافه که با اهدافی همچون نزدیک شدن به فضای عمومی مردم، ایجاد محیطی کریمانه و با احترام برای پذیرایی از زائران، همسو شدن با شعار سال رهبری و ترویج همدلی، کاهش شکاف‌های اجتماعی و ایجاد چرخه‌ای از همدلی، هم‌فکری، همکاری و هم‌افزایی راه‌اندازی شده است، پویش‌های مختلفی را نیز در خود جای داده است.

از جمله این پویش‌ها می‌توان به پویش "محله پدری" برای تقویت جشن‌های محله‌محور، پویش "غذای حضرتی" برای اطعام زائران در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، پویش "هدیه‌ اسباب‌بازی" برای جمع‌آوری و اهدای اسباب‌بازی به کودکان مناطق محروم و پویش "نذر بازی" برای انجام بازی‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

شعار این پویش‌ها «فقط به عشق ولی» است و این برنامه فرهنگی جذاب و نوآورانه در روز جمعه یکم تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در بوستان انارستان واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان الهی، بعد از میدان الهی برگزار خواهد شد.

بزرگترین کافه‌ فرهنگی کشور در عید غدیر میزبان مردم خواهد بود

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما