شناسهٔ خبر: 50050130 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قتل ۲ کشاورز هامونی بر اثراختلافات ملکی/ پدر و پسر قاتل به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از قتل ۲ کشاورز هامونی، طی درگیری ناشی از اختلافات ملکی و شناسایی و دستگیری سریع قاتلان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: دهم مهرماه امسال  خانواده‌ای در شهرستان هامون با مراجعه به پلیس آگاهی آن شهرستان از مفقودی پدر ۵۵ ساله و داماد ۴۱ ساله خانواده که برای فعالیت کشاورزی بر سر زمین‌های زراعی خود رفته بودند خبر دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان هامون با حضور در محل فقدان این ۲ مرد و طی گشت زنی در اطراف زمین‌های کشاورزی، جسد آن‌ها را در حالی که آثار ضربات جسم سخت بر سر و صورتشان مشهود بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتلان آغاز که با سرنخ‌های بدست آمده در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان این جنایت که مردی ۵۲ ساله و پسر ۳۹ ساله اش بودند شناسایی و هر ۲ آن‌ها در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: این پدر و پسر قاتل که از کشاورزان محل بودند و هنگام دستگیری نیز آثار ضرب و جرح بر سر و صورتشان مشهود بود ابتدا با دروغ پردازی و داستانی ساختگی مبنی بر حمله سارقان مسلح به آن‌ها و قتل این ۲ مرد توسط سارقان، قصد گمراه ساختن مأموران را داشتند، ولی پس از رو به رو شدن با ادله پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به جنایت ارتکابی اقرار و اظهار داشتند به دلیل اختلافات ملکی در روز حادثه با مقتولان درگیر و با ضربات متعدد "بیل" آن‌ها را به قتل رسانده اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان پس از اقرار به جنایت ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

نظر شما