شناسهٔ خبر: 50164588 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از ۱۸۰ کیلو تریاک در محور سیرجان-شیراز/ توقیف موتورسیکلت قاچاق در آباده

مهم‌ترین حوادث ۲۳ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث جمعه ۲۳ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۸۰ کیلو تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۸۱ کیلو تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در محور سیرجان-شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: مأموران انتظامی نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سیرجان-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند که راننده اقدام به فرار کرد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

تریاک

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۸۱ کیلو تریاک کشف شد، اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار حبیبی تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان بدانند استان فارس محل امنی برای اقدامات مجرمانه آن‌ها نبوده و پلیس با آنان برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب آباده با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از محله‌های شهرستان آباده در منزل خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

توقیف

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و بدون مدارک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما