شناسهٔ خبر: 50094053 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از ۷ تن تخمه قاچاق در خرمبید/ کشف ۱۰۰ رأس گوسفند قاچاق در لارستان

مهم‌ترین حوادث ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۷ تن تخمه قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۷ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم تخمه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر کریمی فرمانده انتظامی خرمبید بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر شهرستان خرمبید هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون، ۷ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم تخمه خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۱۰۰ رأس گوسفند قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۰۰ رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: به منظور مبارزه جدی با قاچاق احشام، مأموران پلیس آگاهی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی جهرم- لارستان به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

گوسفند

او افزود: مأموران در بررسی اولیه مطلع شدند که کامیون حامل ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل است که راننده قصد انتقال آن را به استان‌های مرزی و خروج از کشور دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

نظر شما