شناسهٔ خبر: 50119312 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۱۹۶ رأس گوسفند قاچاق در بیابان‌های لارستان/توقیف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

مهم‌ترین حوادث ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف سواری سمند و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری سمنمد مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۵ دستگاه شوفاژ برقی، ۳۰ دست لنت کامیون و ۴۷ دستگاه وکیوم خانگی خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۹۶ رأس گوسفند قاچاق در بیابان‌های لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۹۶ رأس گوسفند قاچاق در بیابان‌های اطراف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: به منظور مبارزه جدی با قاچاق احشام، مأموران انتظامی لارستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی مطلع شدند افرادی تعداد زیادی گوسفند را در بیابان‌های اطراف این شهرستان دپو و شبانه قصد انتقال آن را به استان‌های مرزی و خروج از کشور دارند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۹۶ راس گوسفند که در کنار کوه دپو شده شده بود کشف کنند.

گوسفند

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان که احشام را رها و قبل از حضور ماموران متواری شده بودند با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ امجدی تصریح کرد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌‎ غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما