شناسهٔ خبر: 50071224 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستبند پلیس بر دستان سارقان مسلح تلفن همراه در دلگان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان ۲ سارق مسلح تلفن همراه با ۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن سرگزی  فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه از شهروندان در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "دلگان" با حضور در صحنه‌های سرقت، به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش و پیگیری مستمر خود، سارقان که ۲ جوان ۲۳ و ۲۴ ساله بودند و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در محلات خلوت و حاشیه‌ای شهرستان با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت مسلحانه تلفن همراه از شهروندان عبوری می‌کردند را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "دلگان" تصریح کرد: سرانجام با شناسایی مخفیگاه سارقان، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ سرگزی بیان داشت: در این عملیات ضمن، در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی و چند قبضه سلاح سرد کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس، چیزی برای کتمان حقیقت نداشتند، در بازجویی‌های تکمیلی به ۵ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان دلگان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی، از تردد بی مورد در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر‌ها به خصوص در ساعات پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

نظر شما