شناسهٔ خبر: 50047288 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سارقان مسلح، با ۱۸ فقره سرقت در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از انهدام باند ۳ نفره سارقان مسلح تلفن همراه و موتورسیکلت با ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته هویت ۳ سارق همدست را مشخص و آن‌ها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در بازرسی از پاتوق سارقان علاوه بر کشف یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد غیر مجاز، تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ سرگلزائی ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۸ فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت در سطح شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان از شهروندان خواست: تا از تردد در مکان‌های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود

انتهای پیام/ع

نظر شما