شناسهٔ خبر: 50199757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارق منزل هنگام سرقت به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری سارق منزل سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ورود به عنف منزل و مغازه در بخش آشار، ماموران انتظامی این فرماندهی برای دستگیری سارق یا سارقان احتمال موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اکیپ‌های گشتی و عملیاتی این فرماندهی به حالت آماده باش قرار داشته که با گشت زنی‌های هدفمند و مستمر در مناطق حاشیه و آلوده با همکاری اهالی پس از پایش ماموران اگاهی و بررسی صحت و سقم خبر با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی در یک عملیات واکنش سریع متهم ۳۴ ساله را که مشغول به سرقت یک منزل واقع در بخش آشار بود غافگلیر و دستگیر می‌نمایند.

سرهنگ "سرگزی"در ادامه اظهار داشت: پس از بررسی‌های فنی و در بازجویی‌های انجام شده از این متهم و با توجه به مستندات و ادله پلیسی وی به ۴ فقره سرقت منزل و چندین سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

نظر شما