شناسهٔ خبر: 50119348 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان کار ۲ سارق مسلح تلفن همراه در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۲ سارق مسلح تلفن همراه با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه شهروندان در سطح معابر عمومی شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تحقیقات پلیس برای به دام انداختن سارقان آغاز و با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در نهایت محل اختفاء آن‌ها در یکی از روستا‌های ایرانشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۲ نفر از آن‌ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه این افراد بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند، در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۶ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان اقرار کردند.

سرهنگ کیخا خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی وتحقیقات برای دستگیری دیگر همدست آن‌ها ادامه دارد.

وی در پایان از شهروندان خواست: از تردد غیر ضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه‌ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خود داری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/.ع

نظر شما