شناسهٔ خبر: 49446522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سالک: اصفهان به مدیرانی انقلابی، جهادی و مدبر نیازمند است

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: استاندار اصفهان باید با مطالبه‌گری در سطح ملی، تلاش و کوشش شبانه‌روزی و جهادی عزم جدی برای حل مشکلات استان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب و نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اظهار کرد: خداوند را شاکریم که نسیم دولت انقلابی در ایران اسلامی وزیدن گرفته است و فعالیت‌های انقلابی و جهادی رییس جمهور محترم در نخستین ماه دولت پربرکتشان بارقه‌های از امید خدمت به مردم کشورمان را روشن نموده است.

وی در این بیانیه آورده است: استان اصفهان نیز همانند جای‌جای این مرز و بوم به وجود مدیرانی انقلابی، جهادی، مدبر و توانمند، مقتدر نیازمند است تا در راستای سیاست‌های کلان  دولت  انقلابی، مشکلات بسیار مهم این استان مانند تامین آب شرب و کشاورزی و جاری و ساری بودن زاینده‌رود از سرچشمه تا تالاب ،اشتغال جوانان در صنعتی‌ترین استان کشور، آلودگی‌های زیست‌محیطی و .... را که نتیجه سستی‌ها و کاهلی‌های مدیریتی سالیان پیشین و نگاه تبعیض آمیز به این استان در سطح ملی است را جبران نماید و این حداقل خواسته مردم شهید پرور استان اصفهان است که همیشه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و کشورمان حضور داشته اند.

سالک تصریح کرده است: در روز های اخیر شایعات متعددی به نقل از حقیر درباره رد یا تایید گزینه‌های مطرح استاندار استان اصفهان مطرح شده است که به صراحت اعلام می‌نمایم بنده در تایید یا رد هیچ گزینه‌ای صحبت نکرده و لیکن شاخصه‌های فوق‌الذکر را با توجه به شرایط خاص استان اصفهان لازم می‌دانم و معتقدم استاندار اصفهان باید با  مطالبه‌گری در سطح ملی، تلاش و کوشش شبانه‌روزی و جهادی عزم جدی برای حل مشکلات استان داشته باشد.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلابی در پایان آورده است: با آرزوی توفیق رییس‌جمهور محترم و دولت ایشان اعلام می‌نمایم به نوبه‌ی خود از استاندار برگزیده در حد توان خود برای خدمت به مردم استان اصفهان حمایت خواهم نمود و تجارب خویش را در اختیار ایشان قرار خواهم داد.

انتهای پیام/63055/آ/

نظر شما