شناسهٔ خبر: 67282639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تریبون باز سازمان تبلیغات اسلامی برای بیان دغدغه‌های زیست محیطی در مازندران

ساری - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که این سازمان تولید محتوا در خصوص حفظ محیط زیست را در برنامه خود دارد، گفت: تریبون این سازمان در جهت بیان دغدغه های زیست محیطی استان برای کارشناسان مربوطه باز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار روز پنج شنبه در نشست خبری در بابل اظهار کرد: سازمان تبلیغات آمادگی دارد در مراسم های مختلف با جمعیت زیاد تریبون را برای بیان دغدغه های زیست محیطی استان در اختیار کارشناسان مربوطه قرار دهد.

وی اظهار کرد: هر چند این سازمان با تولید محتوا در حوزه حفظ منابع طبیعی اقداماتی را انجام داد اما این مهم می تواند افزایش یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در یک سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۳۶ مبلغ در مناسبت های مختلف مذهبی به سراسر استان اعزام شدند، ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی، جوانی جمعیت و آموزش های دینی از جمله برنامه های محوری این مبلغان محسوب می شود.

شریف تبار ادامه داد: آموزش در سازمان تبلیغات از جایگاه ممتازی برخوردار است که این امر شامل آموزش مداحان، مبلغان و هیات های مذهبی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این نکته که در این سازمان مدارک معتبر آموزش قرآن ارائه می شود، ادامه داد: برای سال جاری ۲۵۶ نفر در دوره آموزشی و حفظ قرآن شرکت کردند که از بین آنها با برگزاری آزمون مدارک معتبر قرآنی در مقاطع دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد به همراه مدرک دکتری اهداء خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: سازمان تبلیغات مازندران با تولید ۲۵ هزار جلد کتاب تولید محتوا نقش مهمی در اطلاع رسانی و جهاد تبیین ایفا کرده است.

تریبون باز سازمان تبلیغات اسلامی برای بیان دغدغه‌های زیست محیطی در مازندران

نظر شما