شناسهٔ خبر: 67282628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

رسانه‌ها با تولید محتوا مردم را برای انتخاب فرد اصلح کمک کنند

سنندج_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا تلاش خود را برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بکار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هشتم تیرماه انتخابات مهمی در پیش است که رئیس جمهور دولت چهاردهم انتخاب می‌شود.

وی با بیان امنیت نیاز کشور و نعمتی بی‌بدیل است، افزود: مشارکت بالا اقتدار می‌آورد و اقتدار بالا امنیت به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: باید شخصی انتخاب شود که نگاهی عدالت محور به همه استان‌ها داشته باشد و رسانه‌ها باید مردم را با معیارهای فرد اصلح آشنا کنند.

دریایی از رسانه‌ها خواست تمام تلاش خود را برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات پیش رو بگیرند و با تولید محتوا، ملت را در انتخاب فردی اصلح کمک کنند که برای جامعه اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به نقش آفرینی هنرمندان در این ایام پرداخت و گفت: هنرمندان باید برای وطن و ایران مشارکت کنند و مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

وی اذعان کرد: رأی بالای مردم اقتدار ایران را در مجامع بین‌المللی بالا می‌برد و باید همه ما برای این مهم سهم خود را ادا کنیم.

وی افزود: مجوز افتتاح سازمان ارتباطات در کردستان به عنوان نخستین استان کشور دریافت شده که اتفاق مؤثری در استان محسوب می‌شود.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز از تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم خبر داد و بیان کرد: رسانه اثرگذاری خاصی در همه فضاهای جامعه دارد و رسالت رسانه‌ها در کردستان به دلیل قومیت و مرزی بودن و فرهنگ متفاوت استان تمرکز بر بحث استان‌های مرزی متمرکز شده است.

عیسی فلاحی بیان کرد: امروز با حضور اصحاب رسانه جوی فراهم شده که دشمنان به یاس و ناامیدی رسیدند و امید که رسانه‌ها بیشتر پای کار باشند و زمینه ترغیب مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند.

نظر شما