شناسهٔ خبر: 67328791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه گرگان:

رای اولی ها، همیار انتخابات می شوند

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی گفت: حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های انتخابات موج‌آفرینی می‌کند همچنین آنها با حضورشان در انتخابات امیدآفرینی و پیش روندگی در جامعه را گسترش می‌دهند.

صاحب‌خبر -

رای اولی‌ها خط مقدم ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با دانش‌آموزان رای اولی که در اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رای اولی‌ها خط مقدم ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند.

وی قدرت تاثیرگذاری رای اولی‌ها را مهم برشمرد و تصریح کرد: حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های انتخابات موج‌آفرینی می‌کند همچنین آنها با حضورشان در انتخابات امیدآفرینی و پیش روندگی در جامعه را گسترش می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه هر رای مردم در سرنوشت کشور تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز است، ابراز کرد: در انتخابات باید اعتماد به‌ نفس سیاسی را تقویت کرد.

علیخانی سه مولفه «مدرسه انقلابی»، «دانش‌آموز انقلابی» و «معلم انقلابی» را در آموزش پرورش مهم تلقی کرد و افزود: در آموزش و پرورش باید تربیت نسل انقلابی در اولویت باشد معلم متعهد، دلسوز و انقلابی باید در سیستم آموزش و پرورش ورود پیدا کند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه نسل دههٔ هشتاد ثابت کرد که جانانه پای کار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است، گفت: تاثیر یک کار فرهنگی مانند «سلام فرمانده» چقدر بر خانواده‌ها و نوجوانان اثرگذار بود به گونه‌ای که رسانه‌های معاند به شدت از این سرود عصبانی شدند.

علیخانی با بیان اینکه دانش‌آموزان افق آینده را می‌سازند، تصریح کرد: بهترین مرگ بر آمریکا گفتن شما دانش‌آموزان، درس خواندن است خوب درس بخوانید و به پدرو مادر احترام بگذارید.  

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظر شما