شناسهٔ خبر: 49130266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ بخوانید؛

باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی در اندیکا منهدم شد/دستگیری ۱۲ سارق حرفه‌ای در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

انهدام باند سارقان امکان دولتی و خصوصی در اندیکا

سرهنگ منصور نجفی‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان اندیکا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهرستان اندیکا، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی اعضای باند ۴ نفره سارقان را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیکا با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری، ۳ دستگاه پمپ آب، یکدستگاه پمپ کف کش، تعدادی سیم و کابل برق سرقتی و مقادیری موادمخدر کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی اعتراف کردند.

دستگیری سارقان مسلح موتورسیکلت در اندیمشک

سرهنگ سهراب حسین نژاد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان اندیمشک، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، هویت ۲ سارق مسلح و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک تیغه قمه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس به منظور تامین نظم وامنیت مردم وبرخورد قاطعانه با مجرمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

دستگیری ۱۲ سارق حرفه‌ای با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی ۱۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره انواع سرقت از قبیل منزل، تلفن همراه، مغازه و .. در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح خودرو در کارون

سرهنگ رئیس علی عبدولی فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودروی پژو پارس در یکی از مناطق شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات علمی و اطلاعاتی سرکرده باند ۳ نفره سارقان را در حالی که مشغول تعویض پلاک خودروی مسروقه بود، شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون با بیان اینکه تلاش برای کشف سلاح بکار رفته در سرقت و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد، اظهار داشت: در این ارتباط خودروی استفاده شده در سرقت و خودروی مسروقه کشف و متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای تلفن همراه کمتر از ۲۴ ساعت در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند هویت یک سارق حرفه‌ای تلفن همراه را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او در ادامه با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری است بیان داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۳ فقره سرقت تلفن همراه و ۲ فقره سرقت به عنف از بانوان در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد.

دستگیری سارق سیم برق در هویزه

سرهنگ جواد مراوانه فرمانده انتظامی هویزه با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان هویزه، ماموران پلیس کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سیم برق اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کشف ماینر غیرمجاز در شوش

سرهنگ دوم روح الله یاری فرمانده انتظامی شهرستان شوش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برای شناسایی و برخورد همه جانبه با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز عوامل پاسگاه انتظامی حسین آباد این شهرستان با کار اطلاعاتی یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود، مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی و همراهی عوامل اداره برق از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۵ دستگاه ماینر غیرمجار کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۱ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

نظر شما