شناسهٔ خبر: 49119272 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث قزوین امروز سوم شهریور ماه؛

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تاکستان/۲ کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه سوم شهریور سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت:فردی که با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت و نا امنی و اختلال در نظم و امنیت شهر، متواری شده بود بلافاصله شناسایی و دستگیری او در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سردار ابراهیمی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان تاکستان این فرد که در یک دامداری مخفی شده بود دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهم، ۲ قبضه سلاح شکاری، و مقادیری مواد مخدر کشف شد، گفت:متهم شرور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد.

دو کشته در حادثه رانندگی

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در فلکه دوم نصرت آباد موتورسوار ۱۴ ساله با عابر ۵۴ ساله برخورد کرد که بر اثر این حادثه هر دو جان باختند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است، از رانندگان خواست: با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند.

دستگیری سارق منزل حین سرقت در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:با تماس یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزلش واقع درخیابان ولیعصر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی صاحب خانه وارد منزل شدند و در یک اقدام ضربتی سارق را در حال سرقت اموال و اشیای منزل بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:متهم که از سارقان سابقه دار است پس از دستگیری در تحقیقات اولیه و بازجویی بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت لوازم منزل درسطح شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر افیونی در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدرشهرستان در یکی از محور‌های مواصلاتی با رصد اطلاعاتی یک‌دستگاه خودروی نیسان آبی حامل مواد مخدر را شناسایی و با تشدید اقدامات پلیسی متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما