شناسهٔ خبر: 48690919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شرکت 3 سه هزار دانش آموز قزوینی در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سه هزار دانش آموز در استان قزوین روز جمعه در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی شرکت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آزمون مدارس نمونه دولتی گفت: سه هزار دانش آموز در استان قزوین روز جمعه در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سال‌های گذشته چند برابر افزایش یافته است و تعدادی نیز تا فردا به این آمار اضافه می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و هواکش‌های مناسب برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده و دانش آموزان می‌توانند بدون نگرانی در آن شرکت کنند؛ البته لازم است در آمد و شد تا محل آزمون نیز مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

اصغری گفت: باتوجه به زمان بر بودن آزمون امکان برگزاری آن در فضای باز وجود نداشت؛ با این حال سالن‌های مختلفی برای آزمون در نظر گرفته شده و تعداد حوزه‌ها افزایش یافته تا دانش آموزان بتوانند در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی در آزمون شرکت کنند.

نظر شما