شناسهٔ خبر: 49876732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پروش استان خبر داد:

ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس مناطق محروم استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای توزیع عدالت آموزشی بیش از 856 میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای استفاده در مدارس مناطق محروم استان قزوین ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسنعلی اصغری گفت: در راستای توزیع عدالت آموزشی بیش از 856 میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای استفاده در مدارس مناطق محروم استان قزوین ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با محدودیت‌های اعتباری که در آموزش و پرورش وجود دارد برای تامین نیازها به کمک نهادها و سازمان ها و خیرین هم نیازمندیم تا کارها شتاب گیرد.

وی عنوان کرد: باید بتوانیم همه دستگاه‌ها را پای کار بیاوریم و دست اندرکاران احساس مسئولیت بیشتری کنند و کمک ما باشند تا برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: برای این که کسی از تحصیل عقب نماند باید بتوانیم امکانات آموزشی مناسب را در همه مدارس و مناطق تامین کنیم در غیر این صورت با آسیب‌های جدی مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به جایگاه دستگاه‌های مختلف در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی همکاری دستگاه‌ها بهتر شده که بیانگر پیگیری مناسب است و باور داریم که در این دوران حساس که سرنوشت آینده یک نوجوان شکل می‌گیرد اگر مداخلات ما به هنگام باشد و درست صورت گیرد قابل درمان است و اگر تاخیر کنیم و بیماری مزمن شود دیگر شاید علاج نشود.

وی ادامه داد: باید تاب آوری جامعه را بالا ببریم و اگر تشخیص ندهیم اولویت دانش آموزان چیست به نتیجه نمی‌رسیم؛ لذا باید اولویت‌های مقطع ابتدایی، متوسطه و راهنمایی را بدانیم تا تحلیل درست ارائه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: باید بتوانیم مهارت‌های زندیگی دانش آموزان را بالا ببریم و در کنار دانش برای تغییر نگرش و رفتار آینده سازان هم همت کنیم.

نظر شما