شناسهٔ خبر: 55947376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش قزوین زمینه همکاری با سمن‌ها را افزایش دهد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر لزوم تعامل سازنده و اثربخش تشکل‌های دانش آموزی و سمن‌ها گفت: قطعا فضای آموزش و پرورش باید به سمتی برود که زمینه فعالیت سمن‌ها در آن فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در دهمین نشست شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی و سازمان‌های فرهنگی مردم نهاد استان قزوین با اشاره به اهمیت تشکل‌های دانش آموزی و سمن‌ها و همچنین اهمیت شبکه سازی گفت: شبکه سازی کار بزرگی است و باعث استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: شورای دانش آموزی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌ها است که در آن سالانه هزاران دانش آموز تمرین مسئولیت پذیری می‌کنند.

وی عنوان کرد: از دیگر ظرفیت‌های ما وجود دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی است که بهره گیری از توان آنان به پویایی و بالندگی نظام تعلیم و تربیت کمک خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: تشکل‌ها و سمن‌ها باید به تربیت دانش آموزانی با تفکر خلاق و انتقادی، دارای ارزش‌ها و سجایای اخلاقی، دارای سازگاری خانوادگی بالا، صلح دوست و معنویت گرا کمک کنند.

سیاهکالی مرادی گفت: باید با کمک هم به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم و دانش آموزانی تربیت کنیم که ملیت خود را قبول داشته و به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

نظر شما