شناسهٔ خبر: 48233812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده پلیس راه استان گیلان تأکید کرد؛

ممانعت پلیس از ورود خودرو غیر بومی به گیلان از محور آستارا

فرمانده پلیس راه استان گیلان، گفت: پلیس راه از ورود خودروهای با پلاک‌های غیربومی به شهرستان مرزی آستارا ممانعت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از آستارا،سرهنگ جاور صفاری در جریان بازدید از ایستگاه بازرسی سه راه قلعه آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های ورودی استان گیلان یعنی آستارا، رودبار و رودسر در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان گیلان بسیار شکننده است و اکثر شهرها در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، افزود: نیروهای پلیس راهور محورهای ورودی گیلان در سه منطقه آستارا، رودبار و چابکسر جهت ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان گیلان مستقر شده‌اند.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: پلیس از ورود خودروهای با پلاک‌های غیربومی به استان گیلان ممانعت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغ و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا خروج پلاک‌های بومی شهرهای قرمز و نارنجی هم به دیگر شهرستان‌های استان ممنوع است، اظهار کرد: محدودیت‌های شبانه نیز از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در حال اجرا است.

فرمانده پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در صورت ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز جریمه ۱۰ میلیون ریالی و شهرهای نارنجی جریمه ۵ میلیون ریالی برای متخلفان اعمال می‌شود، افزود: دوربین‌های نصب شده نیز در مسیر جاده‌ها جهت ثبت این تخلفات نیز فعال هستند.

وی، ادامه داد: در مبادی ورودی گیلان پرسنل پلیس راهور به رانندگانی که قصد ورود به شهرهای قرمز را دارند تذکر لسانی داده و اگر راننده‌ای به تذکر لسانی تمکین نکرد، اعمال قانون می‌شوند.

صفاری، افزود: از همه هموطنان و هم استانی‌ها خواهشمندیم همانطور که در اجرای طرح‌های قبلی همکاری کردند در اجرای این طرح نیز همکاری کرده و و از سفرها و ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.

 

نظر شما