شناسهٔ خبر: 46165268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان مازندران تشریح کرد:

آخرین وضعیت محورهای کندوان و هراز / بارش برف و لغزندگی جاده‌ها / تردد فقط با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به برفی و لغزندگی محور کندوان، تردد خودرو‌ها در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در محور‌های کندوان و هراز گفت: تردد خودرو‌ها در محور کندوان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه با بارش برف و باران احتمال یخ‌زدگی سطح راه ها، اختلال در تردد، ریزش سنگ و بهمن در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر استان وجود دارد.

وی گفت: رانندگان با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، قبلِ سفر از وضعیت راه‌ها، سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیرچرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه مازندران به ترافیک عادی و روان در محورهای شمال اشاره و خاطرنشان کرد: کماکان تشدید محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های استان اعمال می‌شود و بحث برگشت و همچنین جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای غیربومی در دستور کار قرار دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما