شناسهٔ خبر: 67273976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار فلاحی جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج):

عبدالله خوبی باشیم که بتوانیم عبدی صالح انتخاب کنیم

جشنواره شهرستانی مالک اشتر با معرفی رده های برتر در شهرستان شادگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ جشنواره مالک اشتر با حضور سردار فلاحی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ، شیوخ و عشایر، نیروهای پایور و بسیج در سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با معرفی رده های برتر سپاه و بسیج برگزار شد.

 

 این مراسم ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه سرهنگ فرحانی حضور سردار فلاحی و هیئت همراه و کلیه حاضرین که در جشنواره شرف حضور داشتند را خیرمقدم گفته و این ایام میمون و مبارک دهه امامت و ولایت، عید سعید قربان را تبریک عرض نمودند.

 

وی خطاب به سردار فلاحی گزارش مختصری از فعالیت های بسیجیان در این شهرستان را عنوان کرد و گفت؛ این شهرستان با توجه به اینکه یک شهرستان کم برخوردار است ولی بحث مردمی، دین داری، شعر و ادب و احترام، صفا و صمیمیت و یکپارچگی بسیار به چشم می خورد که اوج آن در بعد مشارکت مردم در دوره قبل انتخابات که این شهرستان از شهرستان های با مشارکت بالا در استان ارزیابی شد. 

 

 سردار فلاحی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، در سخنان خود به موضوع غدیر پرداخت و گفت: ۸تیر هم غدیری دیگ است، در غدیر یک انتصاب اللهی بود ولی در ۸تیر انتخاب عبداللهی است، عبدالله خوبی باشیم که بتوانیم عبدی صالح انتخاب کنیم. 

 

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره داشت و اظهار کرد: در شب لیله القدر سرنوشت یک انسان در طول یک سال یک شب عطا می شود اما در در انتخابات سرنوشت چهار سال ما با دست خودمان و با عنایت اللهی هم مقرر خواهد شد.

نظر شما