شناسهٔ خبر: 67281177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

هشتم تیرماه ملت شریف ایران واقعه غدیر دیگری را رقم خواهند زد

اهواز - ایرنا - جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هشتم تیرماه ملت شریف ایران با حضور پرشور و انتخاب اصلح خود، واقعه غدیر دیگری را رقم خواهند زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سردار پاسدار مسعود فلاحی عصر چهارشنبه در جشنواره مالک اشتر در شهرستان شادگان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، هشتم تیرماه را یک واقعه غدیر دیگر برشمرد و گفت: در این تاریخ مردم در انتخاباتی شرکت می‌کنند که مشابه واقعه غدیر است؛ به همین جهت همانگونه که در غدیر یک انتصاب الهی صورت گرفت، در هشتم تیرماه نیز، عبدالله خوبی باشیم تا بتوانیم عبدی صالح برای این کشور اسلامی انتخاب کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند در شب لیله القدر سرنوشت انسان بر اساس عملکرد یک سال، تنها در یک شب عطا می شود اما در انتخابات سرنوشت چهار سال ما به دست خودمان و با عنایت الهی مقرر می‌شود.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن تعیین سرنوشت خودمان و افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی، بی‌شک می تواند آب سردی بر آتش دشمنان در این عرصه‌های حساس، باشد.

سردار فلاحی یاداور شد: حضرت امام (ره) فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز در عرصه انتخابات نیز این قشر پای صندوق های رای می‌آیند و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز برای جنگیدن با دشمنان نظام و انقلاب باید در یک جبهه قرار بگیریم و توطئه دشمن را با مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کنیم.

سرهنگ پاسدار فرحانی به گزارش مختصری از فعالیت های بسیجیان در این شهرستان پرداخت و گفت: اگرچه شادگان یک شهرستان کم برخوردار است ولی بحث مردمی، دین داری، صفا و صمیمیت و یکپارچگی بسیار بالایی به چشم می‌خورد که اوج آن در عرصه مشارکت مردم در انتخابات است که از جمله شهرستان های با مشارکت بالا در استان ارزیابی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خاطرنشان کرد:

جشنواره مالک اشتر شامگاه چهارشنبه با حضور سردار پاسدار مسعود فلاحی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج)، سرهنگ پاسدار فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، جمعی از شیوخ و عشایر و نیروهای پایور و بسیج در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار و با معرفی رده های برتر سپاه و بسیج به پایان رسید.

نظر شما