شناسهٔ خبر: 48233553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس پلیس راه گیلان؛

ورود خودروهای با پلاک غیربومی به گیلان ممنوع است

صفاری گفت: پلیس از ورود خودروهای با پلاک‌ های غیربومی به استان گیلان ممانعت می کند.

صاحب‌خبر -

«جاور صفاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ، اظهارکرد: براساس رنگ بندی کرونایی شهرستان های ورودی استان گیلان آستارا، رودبار و رودسر در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه وضعیت گیلان بسیار شکننده است و اکثر شهرهای گیلان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، افزود: پرسنل پلیس راهور محورهای ورودی گیلان در سه منطقه آستارا، رودبار و چابکسر جهت ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی گیلان مستقر شده‌ اند.

 

وی با اشاره به اینکه براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز ممنوع است، تصریح کرد: پلیس از ورود خودروهای با پلاک‌ های غیربومی به استان گیلان ممانعت می کند.

 

صفاری با اشاره به اینکه براساس ابلاغ و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا خروج پلاک های بومی شهرهای قرمز و نارنجی هم به دیگر شهرستان های استان ممنوع است، گفت: محدودیت های شبانه نیز از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در شهرستان های گیلان در حال اجراست.

 

رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در صورت ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز جریمه ۱۰ میلیون ریالی و شهرهای نارنجی جریمه ۵ میلیون ریالی برای متخلفان اعمال می ‌شود، افزود: دوربین ‌های نصب شده نیز در مسیر جاده ‌ها جهت ثبت این تخلفات نیز فعال هستند.

 

وی ادامه داد: در مبادی ورودی گیلان پرسنل پلیس راهور به رانندگانی که قصد ورود به شهرهای قرمز را دارند تذکر لسانی داده و اگر راننده ای به تذکر لسانی تمکین نکرد، اعمال قانون می شود.

 

صفاری خاطرنشان کرد: از همه هموطنان و هم استانی خواهشمندیم همانطور که در اجرای طرح های قبلی همکاری کردند در اجرای این طرح نیز از همکاری کرده و و از  سفرها و ترددهای غیرضرور پرهیز کنند و اگر همراهی و همکاری لازم را داشته باشند ان شاء الله از وضعیت کنونی نیز خارج می شویم.

پایان پیام/163

نظر شما