شناسهٔ خبر: 48099850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حدود ۴۵ هزار مترمربع به پارک‌های تبریز اضافه می‌شود

شهردار تبریز گفت: با افتتاح و بهره برداری از پارک‌های ستارخان و تل امیر حدود ۴۵ هزار مترمربع پارک به پارک‌های شهر تبریز اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شهین باهرشهردار تبریز در بازدید از روند اجرای عملیات احداث پارک‌های ستارخان و تل امیر با بیان اینکه این پارک‌ها در روز‌های آینده به بهره برداری می‌رسد،گفت: پارک ستارخان به عنوان یکی از پروژه‌های ساماندهی و تقویت مناطق کم‌برخوردار در حوزه منطقه ۱۰ شهرداری تبریز طراحی و اجرا می‌شود.

او اظهار داشت: این محل پیش از این به معضلی برای ساکنان این منطقه تبدیل شده بود و بهداشت، امنیت و آرامش اهالی را تهدید می‌کرد که شهرداری تبریز با همراهی و تعامل تمام مدیران شهری، امام جمعه تبریز، دادستان و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و بر اساس مطالبه اهالی این منطقه اقدام به احداث پارک ستارخان کرد.

شهردار تبریز بیان کرد: در این پارک ۳۵ هزار مترمربعی فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، فضای فرهنگی و کتابخانه در دل فضای سبز احداث و برای استفاده در اختیار شهروندان تبریز و ساکنان منطقه قرار می‌گیرد.

شهین باهر با اشاره به احداث پارک تل امیر ادامه داد: این پارک به وسعت بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع در مسیر مابین صدرالشعرا و احمدآباد واقع شده است.

انتهای پیام/ک

نظر شما