شناسهٔ خبر: 67298488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

افتتاح زمین چمن مصنوعی 7 نفره مجموعه ورزشی تفریحی کارگران کاشان | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
زمین چمن مصنوعی 7 نفره مجموعه ورزشی تفریحی کارگران شهرستان کاشان با حضور مسئولین ارشد استان و شهرستان آغاز بکار نمود.

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان -  زمین چمن مصنوعی 7 نفره مجموعه ورزشی تفریحی کارگران شهرستان کاشان روز چهار شنبه 30 خرداد ماه با حضور  مهندس مداحی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مهندس محمدی فشارکی سرپرست فرماندار ی کاشان، دکتر اربابی معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان ، مهندس تیغ ساز رئیس ورزش کارگری استان اصفهان، مدیران ستادی اداره کل تعان، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه راوند، عرب بیگی رئیس شورای شهر کاشان ، سلامیان زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان و سایر مدیران اجرایی شهرستان و اهالی ورزش افتتاح شد.

این زمین در ابعاد سی در پنجاه متر مربع و با اعتباری بالغ بر بیست و سه میلیارد ریال راه اندازی شده و قرار است در اختیار جامعه کارگری و علاقمندان به ورزش فوتبال باشد.

مجموعه ورزشی تفریحی کارگران شهرستان کاشان یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی کارگران کشور است که عملیات اجرایی آن در سال 1354 در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع آغاز شده و در حال حاضر دارای سالنهای تخصصی ورزشی ( سالن چند منظوره، بدنسازی،  بیلیارد ، فوتبال صابونی ، کشتی ، رزمی، تنیس خاکی ) می باشد.

مهندس علیرضا تیغ ساز رئیس ورزش کارگری استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از  فعال شدن این مجموعه اظهار داشت:  تقارن افتتاح زمین چمن مصنوعی با اعیاد ولایت را به فال نیک میگیریم امیدوارم جامعه کارگری شهرستان نیز  با استقبال از این مجموعه بتوانند خدمات مناسب ورزشی در رشته فوتبال  دریافت نمایند.

وی  همچنین گفت: در سه ماهه امسال پنج زمین چمن احداث و سه مورد تعویض چمن در مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران استان اصفهان در رشته فوتبال انجام شده که برای بخش زیادی از آن از ظرفیت مشارکت مردم و خیرین و صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استفاده شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان در حاشیه این مراسم اظهار داشت شهرستان کاشان  از مهترین مناطق کارگری کشور به شمار می رود . با اینکه امکانات موجود به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز جامعه کارگری شهرستان  کاشان نیست در حال حاضر بخشهایی از این مجموعه ورزشی نیز به دلیل نبود منابع مالی  همچون زمین چمن طبیعی و استاندارد مجموعه ، پیست دو و میدانی به همراه ساختمانهای الحاقی به آن نیازمند به روز رسانی و تعمیرات اساسی می‌باشد امیدواری بتوانیم با همراهی بخشهای دولتی و خصوصی   این مجموعه ورزشی کارگری را به روزهای اوج خود برسانیم-

دکتر اربابی  در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان کاشان ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر گفت: صیانت از نیروی کار  و کارگران یک از رسالت های مجموعه تعاون، کار ورفاه اجتماعی است و  هر فضای ورزشی که ایجاد شود حرکتی موثر و مکانی امن در در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کارگری خواهد بود.

 وی همچنین گفت: شروع ورزش کشتی و ورزش زورخانه ای نیز از ابتدای تیرماه در این مجموعه انجام خواهد شد.

 اربابی در خصوص ویژگی های زمین چمن افتتاح شده اظهار داشت: این زمین 1500متر مربع و دارای ابعاد  30 متر در 50 متر است که بسیار نزدیک به استاندارد طول به عرض زمین فوتبال می باشد  و برای سنین مختلف قابل استفاده هستند و چمن مصنوعی با با پوششی الاستیک منجر به کاهش آسیب های آسیب های ورزشی می‌شود.

وی  با بیان اینکه کاشان یک شهرستان کارگری است اظهار داشت: برای افزایش بهره وری نیاز هست سلامت جسم و روان جامعه کارگری ارتقا پیدا کند که ایجاد این فضای ورزشی در راستای خدمت رسانی به جامعه پر رزق و روزی کارگری است و با همکاری مدیر مجموعه و مدیر ورزش کارگری استان  به ثمر رسیده است.

اربابی با اشاره به اینکه هیأت های ورزشی موفقی در رشته های مختلف در شهرستان کاشان وجود دارد ابراز امیدواری کرد:  این مجموعه دارای زیرساخت مناسب برای فعال شدن در رشته های مختلف ورزشی است که با همکاری سایر مسئولین شهرستان میتوانیم  ظرفیت های دیگر این مجموعه را  برای جامعه کارگری شهرستان فعال کنیم.



نظر شما