شناسهٔ خبر: 67390015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیرکل حزب مردم‌سالاری: همه روز جمعه در انتخابات شرکت می‌کنیم

مهاباد- ایرنا- دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: روز جمعه همه برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان شامگاه چهارشنبه در مسجد حسن زاده مهاباد و در میان طرفداران «مسعود پزشکیان» در این شهر اظهار کرد: اکنون مساله ما این است که در روز هشتم تیر ماه افرادی را که با صندوق رای کمی فاصله گرفتند، دوباره به پای صندوق رای بکشانیم تا انتخابات به دور دوم نرسد.

وی اضافه کرد: برخی از نامزدهای دور چهاردهم ریاست جمهوری که خودشان اکنون در ایجاد این شرایط کشور دخالت داشتند، علیه وضع موجود حرف می زنند و مردم گفته آنان را باور نمی کنند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: برخی به بهانه دفاع از شیخ نمر، افراد را تحریک کردند و سفارت عربستان در تهران بستند و اکنون داعی و پرچمدار ارتباط با کشورهای منطقه شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی منتقدان، گفته های «مسعود پزشکیان» در مورد حجاب را به نادرستی تعبیر می کنند، اظهار کرد: پزشکیان با بدرفتاری با بانوان مخالف است نه با مساله حجاب و پوشش آنان، همگان می بینند که دختر پزشکیان با حجاب کامل پدرش را در سفرهای استانی همراهی می کند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه یکی از ناجوانمردی ها در این مناظره ها درباره دولت آقای روحانی بود، افزود: این جفاست که به دولت آقای پزشکیان بگویند دولت سوم آقای روحانی، قطعا دولت آقای پزشکیان دولت وی است یا اگر بخواهیم بهتر بگوییم دولت سوم سیدمحمد خاتمی است.

کواکبیان گفت: در طول مناظره ها سایر نامزدها علیه پزشکیان و برنامه های وی سخن می گفتند، اما زمان دفاع از برنامه های پزشکیان هم به اندازه زمان بقیه بود و امکان پاسخگویی به نظریه‌های آنان را نداشت.

اجازه ورود خودرو خارجی دردی از جامعه دوا نمی کند

مسوول ستاد اقوام و مذاهب مسعود پزشکیان نیز گفت: یکی از توهین های بزرگی که به مردم ایران می شود مجوز ورود خودروهای دسته دوم خارجی است که دردی از جامعه دوا نمی کند.

محمد رضایی افزود: مردم ما مشکلات بزرگتری دارند و جوانان تحصیلکرده کردستان و آذربایجان غربی کولبری می کنند، مردم اجاره نشین چه نیازی به خودرو خارجی دسته دوم دارند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکیان در دولت دوازدهم و سیزدهم هیچ مسوولیتی نداشت و همین امر نشان می دهند که دولت وی متفاوت تر از دولت روحانی است.

وی اظهار کرد: مسعود پزشکان در فکر تشکیل دولت آشتی و وفاق ملی برای عمران و آبادانی کشور است و مردم ایران نباید به کسانی که مسبب ایجاد تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان است، رای دهند.

نماینده سابق مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، اظهار کرد: هر دلار از ۲۶ به ۶۰ هزار تومان افزایش یافت و این در حالی بود که مالیات نیز بیش از سه برابر شد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری: همه روز جمعه در انتخابات شرکت می‌کنیم

جلال محمودزاده اضافه کرد: تورم بالای ۵۲ درصد حاصل وضعیت موجود در جامعه است و مردم اگر این وضعیت را قبول ندارند به همین خاطر دوباره به این شرایط رای نمی دهند.

به گفته وی، تعداد مهاجران افغان در کشور به بیش از پنج میلیون نفر رسیده است که از یارانه های مختلف نان، بنزین، بهداشت و درمان استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه هفته جاری، هشتم تیر برگزار می‌شود.

نظر شما