شناسهٔ خبر: 48099354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حدود ۴۵ هزار مترمربع به پارک‌های تبریز اضافه می‌شود

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز گفت: با افتتاح و بهره برداری از پارک های «ستارخان» و « تل امیر» حدود ۴۵ هزار مترمربع پارک به پارک‌های این شهر اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

ایرج شهین باهر، روز جمعه در بازدید از روند اجرای عملیات احداث پارک های ستارخان و تل امیر با بیان اینکه این پارک ها در روزهای آینده به بهره برداری می رسد، افزود: پارک ستارخان به عنوان یکی از پروژه‌های ساماندهی و تقویت مناطق کم‌برخوردار در حوزه منطقه ۱۰ شهرداری تبریز طراحی و اجرا می شود.

وی اظهار داشت: این محل پیش از این به معضلی برای ساکنان این منطقه تبدیل شده بود و بهداشت، امنیت و آرامش اهالی را تهدید می کرد که شهرداری تبریز با همراهی و تعامل تمام مدیران شهری، امام جمعه تبریز، دادستان و رئیس کل دادگستری استان و بر اساس مطالبه اهالی این منطقه، اقدام به احداث پارک ستارخان کرد.

شهردار تبریز بیان کرد: در این پارک ۳۵ هزار مترمربعی، فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، فضای فرهنگی و کتابخانه در دل فضای سبز احداث و برای استفاده در اختیار شهروندان تبریز و ساکنان منطقه قرار می گیرد. 

شهین باهر، با اشاره به احداث پارک تل امیر، ادامه داد: این پارک به وسعت بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع در مسیر مابین صدرالشعرا و احمدآباد واقع شده است.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای منطقه شهرداری است.

نظر شما