شناسهٔ خبر: 67298477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز در جام رسانه امید شهرستان البرز؛

پوشش جمعیت بیش از ۲۸۰ هزار نفری شهرستان در ۳۱ مرکز و خانه بهداشت

دکتر میرزاده اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان البرز؛ بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت شهرستان در ۳۱ مرکز و خانه بهداشت تحت پوشش قرار گرفته اند.

صاحب‌خبر -

قزوین_به گزارش بسیج، امیرحسین میرزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان الوند در رویداد رسانه‌ای جام امید اقدامات انجام شده در ۳۱ مرکز و خانه بهداشت این شهرستان را تشریح کرد.

 دکتر میرزاده اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان البرز ؛ پوشش جمعیت بیش از ۲۸۰ هزار نفری شهرستان در ۳۱ مرکز و خانه بهداشت و حضور ۲۰ پزشک عمومی‌ ارائه خدمات درمانی ،سلامت روان، مراقبین تغذیه و سلامت توسط تیم ۸۰ نفره از کارشناسان و متخصصین مختلف، ارائه خدمات و مشاوره قبل حین و بعد از بارداری، از جمله آزمایشات و غربالگری واکسیناسیون از جمله اقداماتی ست که انجام شده است.

وی افزود: مرکز سراج به منظور شناسایی و حمایت از بیماران نیازمند راه اندازی شده و اقدامات متعدد مددکاری، روانشناسی و حمایت از بیماران در این مرکز(این مرکز با ۱۳ دستگاه مرتبط است ) و واکسیناسیون بالای ۹۹ درصدی در سطح شهرستان انجام شده است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز عنوان کرد: اجرای طرح پیشگیری از بیماری‌های فشار خون و دیابت با غربالگری سلامت برای افراد بالای ۱۸ سال، دستاورد بزرگ تولید واکسن و واکسیناسیون کرونا در جلوگیری از مرگ و میر در ایام پیک این بیماری و کنترل سلامت کارگران و محیط کار به صورت مداوم و ارائه کلیه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به کودکان زیر۷ سال از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تصریح کرد: مخازن آب و نمونه گیری از مواد در مراکز عرضه و تولید مواد غذایی در مناطق مختلف شهرستان مدام کنترل می شود و ثبت بالاترین سطح مراجعه سرپایی به بخش تریاژ و اورژانس بیمارستان رحیمیان بین ۹ تا ۱۳ هزار نفر در ماه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرم‌های ضد هاری و ارائه واکسن در همه مراکز بهداشتی شهرستان در صورت مواجهه مردم با سگ‌های ولگرد و مار گزیدگی تهیه و توزیع شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما