شناسهٔ خبر: 47869166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام قدردانی آیت‌الله «عبادی» از حضور باشکوه مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه درخراسان‌جنوبی با صدور پیامی به پاس حضور باشکوه مردم در انتخابات و تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را توصیف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی طی پیامی با قدردانی از حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار، مکتبی و فهیم استان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعلام کرد: «البته قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌‌های والای انقلاب را توصیف کند، این حضور موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده است».

متن پیام آیت‌الله عبادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی علیه آلاف التحیه و الثّناء

مردم عزیز و بزرگوار خراسان‌جنوبی

خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار، مکتبی و فهیم استان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، عظمت تعهد انقلابی این خطه از ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخته و موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده‌اید.

البته قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب را توصیف کند؛ مرحبا به شما مردم فهیم خراسان‌جنوبی که از سال ۱۳۸۵ به سراغ حضرت آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی رفتید و او را شناختید و همراه ایشان در مسیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی گام برداشتید.

اینک ایشان امید مستعضفین و محرومان و مایه افتخار جوانان مؤمن و جهادگر و همچنین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت در این مقطع حساس کنونی است.

اینجانب این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبریک عرض نموده و خاشعانه سجده شکر بر خاک می‌نهم و دوام لطف و رحمت و نصرت ذات اقدس الهی را برای شما مردم عزیز و وفادار استان خراسان‌جنوبی و ملت ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

از تمام عوامل اجرایی در ستاد انتخابات استان و نهادهای نظارتی و نیز نیروهای مسئول برقراری امنیت، دست‌اندرکاران ستادهای مردمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و خصوصاً صدا و سیمای مرکز استان خراسان‌جنوبی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که زمینه‌ساز این حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم شده‌اند صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

نظر شما