شناسهٔ خبر: 47862150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خراسان‌جنوبی؛ رتبه نخست مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی در خصوص مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: تاکنون استان خراسان‌جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر دقایقی پیش در ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگارن، اظهار داشت: از تمام عوامل اجرایی و رسانه‌ها که از مدت‌ها پیش و از  ۷ صبح روز گذشته تا امروز در راستای اطلاع‌رسانی و برگزاری دقیق انتخابات تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم این استان بسیار آگاهانه، بانشاط و با شور حماسه‌ای را خلق کردند، بیان داشت: این امر تکرار افتخارات گذشته این دیار بوده و مشارکتی که دیروز شاهدش بودیم برگرفته از باور، اعتقاد و فرهنگ باارزش و اثرگذار این منطقه است که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه مردم این استان با حضور خود مهر تأییدی به اقتدار نظام زده و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شدند، عنوان کرد: انتخابات یک فرصت طلایی و تضمین کننده اقتدار و تعیین‌کننده سرنوشت است.

خوش‌خبر در خصوص مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: در ساعات آینده آمار کلی را اعلام خواهیم کرد اما تاکنون استان خراسان‌جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

نظر شما