شناسهٔ خبر: 47919745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قدردانی رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از رسانه‌ها و خبرنگاران

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در پیامی از تلاش و فعالیت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران استان در جهت افزایش مشارکت و اطلاع‌رسانی صحیح در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «سجاد رضایی» رئیس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در پیامی از تشریک مساعی و فعالیت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران استان در جهت افزایش مشارکت و اطلاع‌رسانی صحیح در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام زینُ العابدینَ(ع) : أشکَرُکُم للّه ِِ أشکَرُکُم للناسِ؛ سپاسگزارترین شما از خدا ، سپاسگزارترین شما از مردم است. 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، باشکوه و شایستگی و در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار شد و یک خلق حماسه دیگر در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط شد.

به یقین بخش قابل توجهی از مشارکت گسترده و عمومی در انتخابات اخیر، مرهون تلاش فعالان عرصه خبر، مطبوعات، رسانه‌های مختلف، فعالان فضای مجازی و تلاشگرانی است که، آگاهی‌بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تحمل مشکلات و نامهربانی‌های فراوان مشارکت جامعه را در جریانات سیاسی و مردم‌سالاری دینی را عینیت بخشیده و ضمن حفظ حرمت قلم، واقع‌نگاری، تولید و انتشار اطلاعات صحیح را از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. 

نقش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در جریانات اجتماعی و خلق‌های حماسه‌های ملی و سیاسی، نقشی بی‌دلیلی است که در جریان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر، برنامه‌ها برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را اطلاع‌رسانی و به نیکی، حق مطلب را ادا کردید. 

به درستی می‌دانم، توصیف محنت و رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست، لکن به پاس تلاش تلاش‌های صادقانه و کوشش بی‌شائبه و بی‌دریغی که شما تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی داشته‌اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط اطلاعات مربوط به انتخابات ۱۴۰۰ را می‌ستایم و بر خود فرض می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها روزنامه‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم. 

از آنجایی که به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی سعادت بهره‌مندی از زیارت همه خبرنگاران محترم فراهم نیست، امیدوارم در ادامه مسیر در فرصت‌ها و شرایط بهتر همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و همکاری باشیم. 

سعادت و موفقیت شما را، در سایه  الطاف ایزد منان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم. 

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

نظر شما