شناسهٔ خبر: 67302428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد دانشگاهیان قالیباف در کشور:

قالیباف در حفظ تعادل بین مجلس و دولت توانمند است/عشایر خوزستان همواره حامی نظام بوده‌اند

اهواز - ایرنا - رییس ستاد دانشگاهیان قالیباف گفت: یکی از مشکلاتی که دولت‌ها با مجلس دارند حفظ تعادل با مجلس شورای اسلامی است و این ظرفیتی است که قالیباف از آن بهره‌مند است و می‌تواند به خوبی این رابطه را مدیریت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سیدمحمد حسینی شامگاه جمعه در دیدار با عشایر خوزستان اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبری باید به دنبال مشارکت حداکثری باشیم چرا که نگاه تمام جهانیان به انتخابات ایران است.

وی افزود: عشایر عرب خوزستان در تمام ادوار و به ویژه در دفاع از مرزهای ایران اسلامی پیشتاز بوده و همواره پشتیبان و حامی نظام بوده اند.

حسینی گفت: قالیباف، برادر شهید خود را در همین استان از دست داد و قطعا یکی از دغدغه های وی رسیدگی به مشکلات خوزستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بین دیگر نامزدها سرآمدتر است افزود: شناخت ما از قالیباف با آگاهی کامل است چرا که شاهد تلاش و دلسوزی های مکرر او در حل مسائل کشور هستیم.

حسینی تصریح کرد: کشور هشت سال در سیاست اقتصادی و همچنین سیاست خارجی در رکود بود و مردم در این مدت مشکلات متعددی داشتند، که با آمدن شهید رییسی تحول قابل توجهی در کشور ایجاد شد.

وی با اشاره به وضعیت بد صنایع در ابتدای شروع فعالیت دولت سیزدهم افزود: در دولت سیزدهم، چند هزار واحد صنعتی و تولیدی احیا شد و چرخ زندگی بسیاری از کارگران دوباره به جریان افتاد.

هیچ‌ یک از نامزدها به اندازه قالیباف کارنامه موفقی ندارد

قالیباف در حفظ تعادل بین مجلس و دولت توانمند است/عشایر خوزستان همواره حامی نظام بوده‌اند

در ادامه سیدمحسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که امروز فرصتی برای نزاع و اختلاف نیست و همه اقوام باید در کنار هم باشند گفت: هیچ‌ یک از نامزدها به اندازه قالیباف دارای کارنامه موفق نیست و قطعا ادامه دهنده مسیر آیت الله رییسی خواهد بود.

وی افزود: سوابق اجرایی قالیباف در دوران شهرداری بسیار پررنگ و پرفروغ است همچنین رهبر انقلاب بارها از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی یاد کردند که توانمندی آقای قالیباف را تایید می‌کند.

موسوی زاده بیان کرد: آگاهی قالیباف از طرح جامع فاضلاب اهواز، نشان می‌دهد که وی یک مدیر اجرایی توانمند است لذا انتظار داریم که به استان خوزستان نگاه ویژه ای داشته باشد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه خوزستان منبع درآمدی کشور به شمار رفته و نعمت های آن، کل کشور را فراگرفته اما شاهد مشکلات فراوانی در این استان هستیم که مهمترین آن اشتغال جوانان است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: با توجه به فعالیت شرکتهای مختلف در خوزستان، شایسته نیست در هر خانواده خوزستانی شاهد پنج و ۶ بیکار باشیم‌.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما