شناسهٔ خبر: 47572692 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام برنامه‌های فرهنگی هنری سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برنامه‌های فرهنگی هنری سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: شناخت شخصیت، اهداف و آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران برای نسل‌های مختلف ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است شخصیتی که توانست تحولی شگرف در معادلات سیاسی جهان پدید آورد.

او افزود: اهالی فرهنگ و هنر آبادان با توجه به سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و دعوت عموم مردمی به حضوری پرشور و حماسی در انتخابات خرداد ۱۴۰۰، برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری تدارک دیده اند که در همین راستا و با توجه به شیوع بیماری منحوس ویروس کرونا در فضای مجازی اطلاع رسانی و اجرا خواهند شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزاری مسابقه "مقاله نویسی با موضوع؛ فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات را یکی از برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این برنامه ویژه: دانشجویان، جوانان و نوجوانان طراحی شده که به آثار برتر در این زمینه جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

برکت تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه جاری به آدرس پست الکترونیکی این اداره ERSHAD.ABADAN۱۴۰۰@GMAIL.COM یا آبادان –ابتدای خیابان دبستان –اداره فرهنگ و ارشاد اسلای تحویل نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در ادامه از برگزاری مسابقه آنلاین نقاشی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خبر داد.

برگت گفت: مسابقه آنلاین نقاشی در دو بخش:* دست‌های مهربانی و *آزاد برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از هم اکنون تا ۲۵ خرداد ماه جاری آثار خود را به آدرس اینستاگرامی: @HAFTRANGART و یا به شماره واتساپ: ۰۹۳۷۹۴۵۷۲۹۲ ارسال نمایند تا پس از بررسی به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا گردد.

او در پایان افزود: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و آموزشگاه آزاد هنری هفت رنگ آبادان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ د

نظر شما