شناسهٔ خبر: 46943451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حاج قاسم سلیمانی یک مکتب تمام عیار برای انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: سردارسلیمانی به عنوان یک مکتب تمام عیار برای انقلاب اسلامی و سپاه به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: امروز بر همگان مشهود است شخصیت شهدا به ویژه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی به تنها به عنوان یک الگو بلکه یک مکتب تمام عیار برای انقلاب اسلامی و سپاه به شمار می‌رود.

حجت الاسلام عبدی افزود: معرفی الگو‌ها و نماد‌ها برای رشد فکری و تربیتی پاسدار انقلاب اسلامی یک امر ضروری محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: آمادگی معنوی در تمام بخش‌های سپاه باید یک خط محوری باشد یعنی تمام پاسداران انقلاب اسلامی خود را مجهز به سلاح ایمان و معنویت نمایند تا همواره در مقابل آسیب‌ها مصون بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله بیان کرد: ولایت محوری و ولایت پذیری از خطوط جدایی ناپذیر در مجموعه سپاه و بسیج بوده که تلاش می‌شود این موضع به اشکال مختلف برای آحاد پاسداران و خانواده هایشان تبیین شود.

او ادامه داد: نگاه جهان بینی الهی در مقابل جهان بینی مادی از درس‌های حکمت آموز شهید عزیز مطهری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: رشد و تعالی روح و جان پاسداران و بسیجیان بر مبنای درس‌های حکمت آموز شهید مطهری از پایه‌های مبانی فکر و عقیدتی بوده که با برگزاری دوره‌های تربیتی و عقیدتی و کلاس‌های مستمر این موضوع در سپاه اجرایی می‌شود.

او تاکید کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه برنامه‌های مختلفی را با عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که مقارن با گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری بوده را اجرا می‌نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله اظهارکرد: از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته علی رغم محدودیت‌های کرونایی برگزاری ویدئو کنفرانس استانی مربیان و رابطین عقیدتی سپاه و بسیج و تجلیل نمادین با حضور نماینده ولی فقیه در استان خواهد بود.

او بیان کرد: مسابقه مقاله نویسی و کتاب خوانی با موضوع شخصیت شهید مطهری (ره) ، تجلیل از خانواده معظم شهدای معلم و مربی عقیدتی به صورت غیر حضوری، نشست بصیرتی و روشنگری رابطین فرماندهان و مسئولین عقیدتی پایگاه‌های بسیج نیز به صورت غیر حضوری و مجازی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/ ج

نظر شما