شناسهٔ خبر: 47175823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد؛

آمادگی کامل پلیس و سپاه زنجان برای تأمین امنیت در انتخابات

سردار جهانبخش گفت: پلیس تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات اندیشیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در نهمین کمیسیون عملیات مشترک با سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان،گفت: پلیس در امر انتخابات با صلابت و اقتدار وارد عمل شده و همانند گذشته  اقدامات امنیتی لازم را برای شرکت هرچه با شکوه‌تر مردم در انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد داد.

او برقراری  امنیت و آرامش شهروندان را از رسالت های مهم نیروی انتظامی در انتخابات دانست و افزود: شرکت در انتخابات عام‌ترین، سهل‌ترین و کم هزینه‌ترین مشارکت سیاسی است و همه باید تلاش کنیم تا مردم در انتخابات حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: پلیس بنا به وظایف قانونی خود با هدف تحکیم مبانی حفظ نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی مردم اقدامات گسترده‌ای  در حال اجرا دارد.

سردار جهانبخش گفت: آنچه برای پلیس در تأمین نظم و امنیت، این حماسه با شکوه و همگانی اهمیت دارد، این است که به عنوان یک نیروی انقلابی، با انجام رسالت خود، پاسدار ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی باشد و بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است.

او با اشاره به آمادگی کامل و با نشاط و هوشمندانه پلیس برای انتخابات پیش رو، هم افزایی، همدلی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را بسیار مهم دانست و افزود: منافقین و دشمنان هر اقدامی برای ضربه زدن به این کشور و مرز بوم انجام می‌دهد، ولی نیرو‌های مسلح با تکیه به خداوند متعال و قرآن کریم و با همدلی و هم‌افزایی و این روحیه برادری که با یکدیگر دارند، توطئه‌های دشمنان را خنثی ساخته‌اند.

سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: کارکنان ناجا در خط مقدم نظام هستند و حضور آن‌ها در تمامی مراحل زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است.

او حضور نیروی انتظامی در تمامی مراحل زندگی مردم را تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: تبیین اوضاع سیاسی و شرایط جامعه، عمل به قرآن کریم به عنوان کتاب قانون اساسی و کتاب انسان ساز و قرار دادن آیات و روایات آن به عنوان یک اصل در زندگی شخصی و خانوادگی از موارد مشهود در نیرو‌های مسلح است.

فرمانده سپاه استان زنجان ادامه داد: دشمنان در صدد ناامید کردن ملت غیور ایران هستند، اما مردم با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت و حضور گسترده و حداکثری خود در صحنه انتخابات اقتدار کشور را نشان خواهند داد.



انتهای پیام/م

نظر شما