شناسهٔ خبر: 67347959 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

قلی‌زاده در جشن بزرگ سادات:

اعزام کارکنان شهرداری به کربلا؛ اولویت با کسانی است که به مشهد نرفته‌اند

سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: کسانی که در اولویت سفر مشهد قرار دارند و استفاده نکردند، در اولویت استفاده از سفر کربلا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، نخستین جشن بزرگ سادات شهرداری تهران در روز -دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳-  با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، میثم حسینقلی‌زاده سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، برخی از مدیران سادات شهری و بالغ بر هزار و ۵۰۰  نفر از سادات شهرداری در برج میلاد تهران برگزار شد.


میثم حسینقلی‌زاده، سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این جشن ضمن تبریک عید بزرگ شیعیان مطرح کرد: پس از چندین سال با کمک دوستان و اهل بیت توانستیم سفر کربلا را مجدد راه‌اندازی کنیم. این امر به لطف شهردار تهران و پیگیری‌های ویژه معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری ممکن شد.


وی در رابطه با جزئیات سفر کربلا بیان داشت: با توجه به بسته خرسندساز سال گذشته که از یک سال و نیم پیش شروع شده است، به پرسنل وعده دادیم که آنها را به سفر مشهد اعزام کنیم. بعد از اینکه دیدیم سفر به کربلا نیز از علاقمندی پرسنل است؛ تصمیم گرفته شد تا کسانی که در اولویت سفر مشهد هستند اما استفاده نکرده اند و تمایل به سفر کربلا دارند را به جای سفر مشهد به سفر کربلا بفرستیم. در کل البته تمام پرسنل شهرداری با خانواده می توانند از سفر کربلا استفاده کنند.

سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در توضیح بیشتر افزود: ساز و کار مالی هم اینطور در نظر گرفته شده که عدد هزینه مورد نظر از بسته خرسندساز کسر می‌شود(هزینه سفر به مشهد) و الباقی هزینه سفر یه کربلا نیز طی ۳۶ ماه بدون کارمزد از حقوق پرسنل کم خواهد شد.


حسینقلی‌زاده در پایان تاکید کرد: در اولین کاروان سفر کربلا زوج‌های جوان اعزام شدند. در تاریخ ششم تیر نیز دومین کاروان اعزام خواهد شد و این امر به طور مستمر ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

نظر شما