شناسهٔ خبر: 67356330 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجرای طرح خرسندساز ویژه کارکنان شهرداری تهران

سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح خرسندساز ویژه کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نخستین جشن بزرگ سادات شهرداری تهران  با حضور مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، میثم حسینقلی‌زاده؛ سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سایر مدیران سادات شهری و بالغ بر یک‌هزار و 500 سادات شهرداری در برج میلاد تهران برگزار شد.

میثم حسینقلی‌زاده؛ سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این جشن مطرح کرد: پس از چندین سال با کمک دوستان و اهل بیت توانستیم سفر کربلا را مجدد راه‌اندازی کنیم. این امر  به لطف آقای زاکانی؛ شهردار تهران و پیگیری‌های ویژه آقای باقری؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسلنی و امور شورای شهرداری تهران ممکن شد.

وی در رابطه با جزئیات سفر کربلا  افزود: با توجه به بسته خرسندساز  سال گذشته که از یک سال و اندی پیش شروع شده است، به پرسنل وعده دادیم که هریک از پرسنل را به سفر مشهد اعزام کنیم. پس از اینکه سفر کربلا مطرح شد و متوجه شدیم که از جانب پرسنل این احساس نیاز وجود دارد. کسانی در اولویت قرار دارند که سفر مشهد را استفاده نکردند و به جای سفر مشهد از سفر کربلا استفاده می‌کنند. با این حال تمام پرسنل شهرداری با خانواده می‌توانند از سفر کربلا استفاده کنند. عدد مورد نظر از بسته خرسندساز کسر می‌شود و الباقی هزینه نیز طی 36 ماه بدون کارمزد از حقوق پرسنل کم خواهد شد.

حسینقلی‌زاده در پایان تاکید کرد: در اولین کاروان سفر کربلا زوج‌های جوان اعزام شدند. در تاریخ 6 تیر نیز دومین کاروان اعزام خواهد شد و این امر به طور متوالی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما