شناسهٔ خبر: 47174185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان زنجان

نيروي انتظامي، محور اصلي امنيت انتخابات است

سردار جهانبخش با اشاره به تعامل پلیس و سپاه برای برگزاری انتخابات پرشور و امن بیان داشت : پلیس استان تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات امن و پرشور اندیشیده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در نهمین کمیسیون عملیات مشترک با سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که با حضور فرمانده سپاه استان و مسئولان انتظامی و سپاه استان در سالن ستاد جلسات انتظامی استان برگزار شد ، بیان داشت : پليس در امر انتخابات با صلابت و اقتدار وارد عمل شده و همانند گذشته یک امنیت مناسب را برای شرکت هرچه با شکوهتر مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری فراهم خواهد کرد.

 

سردار رحیم جهانبخش برقراري و فراهم سازي امنيت و آرامش شهروندان را رسالت مهم نيروي انتظامي در انتخابات خردادماه سال جاری دانست و بیان داشت: شركت در انتخابات عام‌ترين، سهل‌ترين و كم هزينه‌ترين نوع مشاركت سياسي است و همه بايد تلاش كنيم تا مردم در انتخابات با حضور گسترده و دشمن شكني داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : طبق قانون تأمين امنيت انتخابات از وظايف ذاتي پليس بشمار مي رود و پليس بنا به وظايف قانوني خود با هدف تحكيم مباني حفظ نظم و امنيت و تامين آسايش عمومي مردم اقدامات گسترده ايي را پيش بيني و در حال اجرا دارد.

 

سردار جهانبخش یادآور شد: آنچه براي پليس در تامين نظم و امنيت، اين حماسه با شكوه و همگانی اهميت دارد، اين است كه به عنوان یک نیروی انقلابی، با انجام رسالت خود، پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب اسلامي باشد و بار ديگر ثابت كند كه خدمتگزار مردم و سرباز ولايت فقيه است.

 

وی با اشاره به آمادگی کامل و با نشاط و هوشمندانه پلیس برای انتخابات پیش رو ، هم افزایی ،همدلی و همکاری دستگاه های امنیتی ،نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را مهم قلمداد کرد و اظهار داشت : منافقین و دشمن هر اقدامی را برای ضربه زدن به این کشور و مرز بوم انجام می دهد ولی نیرو های مسلح با تکیه به خداوند متعال ،قران کریم و با همدلی و هم افزائی و این روحیه برادری که با یکدیگر دارند توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی گفت: کارکنان ناجا در خط مقدم نظام هستند و حضور آن ها در تمامی مراحل زندگی مردم تاثیر گذار است .

 

سردار کرمی ضمن قدردانی از زحمات خالصانه نیروی انتظامی، با بيان اين که نيروهاي مسلح دژ محکم در برابر توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان اين مرز و بوم هستند، اظهار داشت: امروز نيروهاي مسلح به عنوان افراد خاص جامعه و بازوان انقلاب و اسلام هستند و مردم نيز آنها را با اين عنوان مي شناسند.

 

این مقام ارشد نظامی در سپاه پاسداران ،حضور نیروی انتظامی در تمامی مراحل زندگی مردم را تاثیر گذار عنوان كرد و ادامه داد : تبيين اوضاع سياسي و شرايط جامعه، عمل به قرآن کريم به عنوان کتاب قانون اساسي و کتاب انسان ساز و قرار دادن آيات و روايات آن به عنوان يک اصل در زندگي شخصي و خانوادگي از موارد مشهود در نيروهاي مسلح ماست .

پایان پیام/73

نظر شما