شناسهٔ خبر: 47135367 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تبلیغات اسلامی و جهاددانشگاهی بوشهر تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی بوشهر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به منظور گسترش فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های علمی و منابع انسانی و همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی امضا شد.

این  تفاهم‌نامه در هفت ماده و به مدت ۲ سال منعقد شده و زمینه‌های همکاری آن شامل هم‌افزایی، تعامل و همکاری مؤثر مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با هدف تعمیق و ترویج فعالیت‌های علمی و حرکت‌های جهادی، ایجاد بستر مساعد برای ارتقاء سطح توانمندی مهارتی و آموزشی، ارائه راهکار‌های مشترک برای تولید و ارتقاء محتوای آموزشی و تولید محصولات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های دو طرف، استفاده از ظرفیت‌های مشترک در پایش‌های اجتماعی و فرهنگی برای ایجاد اطلس جامع و رصد تحولات میدانی، تولید محتوای مناسب با همکاری مشترک برای دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت، استفاده از ظرفیت مساجد، هیات‌های مذهبی و مراکز قرآنی در تحقق اهداف انقلابی، برنامه‌ریزی برای تولید محتوای تبلیغی در خصوص جایگاه کار، کارآفرینی و تولیدات فرهنگی و ایجاد شبکه مبلغین پیشران مشاغل و کارآفرین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی بوشهر عنوان کرد: نهاد‌های انقلابی، باید در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند و برای پیشبرد آنچه که به عنوان ماموریت و هدف در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح شده، نقش بر عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید

حجت الاسلام محمدرضا طاهری بیان کرد: جهاد دانشگاهی و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهاد جوان، انقلابی و جهادی هستند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پیشران باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر نیز با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در روز قدس گفت: ما باید فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب را به مثابه نقشه راه زندگی و حرکت خود قرار دهیم.

علی احمدی زاده با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی، افزود: ملت ما مدیون زحمات و جان فشانی‌های شهید سلیمانی است و هرگز مجاهدت‌ها ایثار و از خودگذشتگی ایشان را از خاطر نخواهد برد.

او عنوان کرد: باید به پاس مجاهدت‌های شهید سلیمانی، با حضور حداکثری در انتخابات، ضمن مایوس کردن دشمنان آینده‌ای روشن را برای کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما