شناسهٔ خبر: 44097153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همکاری اصناف با ستاد کرونا

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: تمام اصناف استان اصفهان با محدودیت‌های جدید کرونایی که توسط ستاد مقابله با کرونای استان اعلام شد همکاری می کنند.

صاحب‌خبر -

جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره عملکرد اصناف با توجه به محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار داشت: خوشبختانه تمام اصناف استان اصفهان با محدودیت‌های جدید کرونایی که توسط ستاد مقابله با کرونای استان اعلام شد همکاری می کنند و واحد‌های غیر ضروری تعطیل شده اند.

او ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های جدید اعلام شده، بازرسان اصناف در شهر در حال بازرسی هستند.

محمدی فشارکی ادامه داد: خوشبختانه در کنار بازرسان اصناف تفاهم‌نامه‌ای بین مدیریت بازرسی و نظارت اصناف و مجموعه رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان امضا شد و از امروز ۵۰۰ نفر از مجموعه رهروان امر به معروف و نهی از منکر هم به کمک بازرسان اصناف می‌آیند.

او درباره برخورد با متخلفان اظهار داشت: اصنافی که به محدودیت‌های جدید کرونایی عمل نمی‌کنند جریمه و صنف آن‌ها پلمب می‌شود و از افرادی که هنوز به محدودیت‌های جدید عمل نکرده‌اند درخواست می‌کنیم هر چه زودتر به این مصوبات توجه کنند تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.
 
انتهای پیام/ی

نظر شما